بازار صادرت بالکلی نسوز طبس

بالکلی نسوز، یک نوع از کانی می باشد که بسیار نایاب می باشد و در نقاط مخصوصی و خاصی از جهان یافت می شود که در صنعت سرامیک و سفال، و بیشتر در بدنه های آن که به رنگ سفید می باشد، یافت می شود. یکی از معدن های اصلی آن که بازار صادرات بالایی نیز دارد، استان یزد در شهر طبس می باشد. همچنین یکی از اولین تولید کننده و شرکت های اصلی آن نیز سراوجین است که کارگاه های فعال زیادی در بر دارد. همچنین، وکائولن، بالکلی، بنتونیت سدیم، تالک، فلدسپات، دولومیت، باریت، بازار صادرات بسیار خوبی نیز به خارج از کشور و شهر های همسایه نیز، انجام می دهد.

بازار صادرت بالکلی نسوز طبس

آشنایی با مشخصات بالکلی نسوز

آشنایی با مشخصات بالکلی نسوز بالکلی که نام دیگر آن، رس صنعتی، رس گلوله مانند یا رس توپی نیز نامیده می شود، دارای مشخصات خاصی می باشد و ویژگی های خاصی دارد. همچنین دارای گونه های متفاوتی نیز می باشد. بالکلی نسوز ها، پلاستیکی مانند می باشند ‌‌‌‌‌کهرنگ بسیار روشنی دارند و از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند، همچنین از ترکیبات متغیری ساخته شده اند که در برابر آتش مقاومت می کنند و به همین دلیل به آن ها بالکلی نسوز، می گویند.

این بالکلی ها دارای سه نوع از مواد های عالی و معدنی می باشند که عبارتند از: کائولینیت، میکا، کوارتز و مواد کربنی. که هر کدام دارای درصد های متفاوتی می باشند. این مواد ها کاملا کنترل شده می باشند و خواص رئولوژیکی کنترل شده دارند که از انعطاف بالایی برخوردار است و مقاوم و ضد آتش است. همچنین دارای کارایی عالی و بسیار خوبی می باشد.

در ساخت سرامیک و سفیدی روکش مانند آن، به دلیل استفاده از این بالکلی نسوز می باشد که در بعضی موارد از پودر بالکلی سفید نیز، استفاده می نمایند. بالکلی سفید پخته نیز از نوع دیگر آن می باشد که از مرغوبیت وکیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار آسان تر مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز تولید بالکلی سفید پخته

مراکز تولید بالکلی سفید پخته در مراکز تولید، سعی بر این دارند که از سنگ های استخراج شده، بنتونیت صنعتی تولید نمایند و همچنین آن ها را به صورت پخته و آسان تر، در اختیار مشتریان عزیز، قرار دهند. در مراکز تولید ما، می توانید به آسانی این بالکلی ها را فراهم نمایید و در صنعت سرامیک سازی خود از آن استفاده نمایید که با بهترین قیمت می توانید آن ها را از ما خریداری نمایید.همچنین مراکز ما به آسانی توانسته است که این بالکلی ها را به بازار های داخلی و همچنین بازار های خارجی ، وارد نماید و در مصرف عموم مردم، قرار دهد.