صادرات بهترین پودر فلدسپات ارزان

فلدسپات از مهمترین و قابل توجه ترین کانی های سنگی آذرین می باشد. فلدسپات مصارف صنعتی بسیار زیادی دارد. فلدسپات حاوی کلسیم، پتاسیم و سدیم می باشد و بیش از نیمی از هسته زمین را از نظر وزنی تشکیل می دهد. با توجه به استفاده روز افزون از این محصول در صنایع مختلف، تولید پودر فلدسپات ارزان و باکیفیت بسیار ضروری به نظر میرسد.

عوامل موثر بر کیفیت پودر فلدسپات درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت پودر فلدسپات درجه یک از فلدسپات بویژ فلدسپات سدیک بعلت دمای ذوب پایین و چسبندگی مناسب و محکم در تهیه انواع لباسها و شیشه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از فلدسپات پتاسیک به عنوان ماده اصلی تولید سرامیک استفاده می شود. بسیاری از کشورها تولید کننده فلدسپات باکیفیت هستند که مهمترین آنها، ایتالیا، امریکا، فرانسه، المان،کره جنوبی و روسیه هستند.

کائولینیت کانی صنعتی سفید رنگ است که به گروه کانی های رسی تعلق دارد و به سنگ های گفته می شود که مقدار کائولینیت آن بیش از ۵۰ درصد باشد. کائولین جز کانی های سیلیکات آلومینیوم هیدراته است. این ماده در حالت اول بصورت سنگ از معدن استخراج می شود اما شکل پودری ان که به رنگ خاکستری متمایل به زرد است، قابلیت استفاده بیشتری دارد.

کائولین اگر در مجاورت دمای بالای ۸۰۰ درجه قرار بگیرد تمامی مولکولهای خود را از دست می دهد. کائولین کاربردهای مختلفی دارد از جمله در صنعت چینی و سرامیک، استفاده از کائولین با کیفیت در پوشش کاغذی، باعث کاهندگی فرسایش ماشین آلات می شود، افزایش دهنده قدرت کشش لاستیک، ماده اصلی رنگ سفید در بخش رنگ سازی و بسیاری کاربرد دیگر نام برد.

در مناطق سرشار از ماسه های فلدسپات می توان از فرآیندهای فراوری برای تولید آنها استفاد کرد. فلدسپات های که هیچ گونه ناخالصی ندارند برای تولید شیشه بسیار پرکاربرد هستند. این محصول نزدیک به ۶ درصد وزن یک ظرف شیشه ای را تشکیل می دهد. فلدسپاتها در صنایع بهداشتی نیز کاربرد زیادی دارد.

 

راهنمای خرید پودر فلدسپات صادراتی

راهنمای خرید پودر فلدسپات صادراتی

فلدسپات دمای بالای اولیه خاصی دارد و ساختار دمای بالای خود را حفظ می کند و گاهی در اثر سرد شدن به ساختار دمای پایین تری می رسد که تا حد زیادی تحت تاثیر آهنگ سرد شدن فرایند است. میکروکلین مشخصه سنگهای عمیق، ارتوکلاز مشخصه سنگ های نفوذی و سانیدین مشخصه گدازه ای خروجی دما بالاست.

فلدسپات را بعنوان یک افزودنی سازگار با محیط زیست می توان در نظر گرفت هم به دلیل اینکه انرژی کمتری مورد نیاز است و هم اینکه افزودن آن باعث اضافه شدن مواد دیگر نمیشود. در ساخت لعاب مینا، فلدسپات با ایجاد اطمینان در عدم خطا در محصول نهایی، باعث زیبایی محصول نهاییمی شود.

مصرف فلدسپات پتاسیک در سطح بالایی قرار دارد و ارزش اقتصادی آن بسیار بالاتر است. در صنایع شیشه سازی از فلدسپات برای تامین آلومینیوم و سدیم مورد نیاز شیشه استفاده می شود. در ساخت انواع کاشی و سرامیک از آلکانی فلدسپات استفاده میشود.

آلکانی فلدسپات ها مصارف صنعتی فراوانی دارد ولی کاربرد صنعتی پلاژیو کلازها اندک است. آلکانی فلدسپات ها همراه با گرانیت ها و آپدیتها و اراسکیتها پیدا می شوند. میکاو تورمالین از جمله کانی های مزاحم ان بحساب می آیند.فلدسپات ها معمولا به رنگ سفید می باشند.بطور کلی فلدسپات ها کاربرد بالای در صنعت دارند به گونه ای که ۶۵ درصد در صنایع شیشه سازی، ۳۰ درصد در سرامیک سازی و ۵ درصد در صنایع لاستیک سازی و رنگ سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

فروشگاه مرکزی پودر فلدسپات ارزان

فروش فلدسپات در فروشگاه های مرکزی عرضه آن با عرضه کلی و عمده این محصول پرکاربرد شرایط مناسب خرید را برای مشتریان خاص این محصول فراهم نموده اند، همچنین ایجاد سایت های معتبر و مطمئن برای فروش پودر فلدسپات باعث میشود ضمن حذف واسطه گری در بازار این محصول، مشتریان بتوانند به راحتی به محصول دلخواه خود با قیمت مناسب تر دسترسی پیدا کنند. محصول فلدسپات ایران نیز با کیفیت مناسبی که دارد شرایط مناسبی را جهت صادر به خارج از کشور دارد.