قیمت پودر تالک آرایشی بهداشتی

تولیدکننده انواع پودر تالک آرایشی بهداشتی محصول را به روش های استاندارد با بهترین فناوری های روز تولید می کند، محصولی درجه یک برای مصارف مختلف است که به دلیل مزایای منحصر به فرد در سراسر جهان مشتریان زیادی دارد و هر ساله مقدار انبوهی از آن به بازارهای خارجی صادر می‌ شود، این مرکز محصول را از تولیدی ارائه می دهد و قیمت های بسیار ویژه را برای مشتریان در نظر می‌ گیرد.

قیمت پودر تالک آرایشی بهداشتی

خصوصیات پودر تالک آرایشی بهداشتی

خصوصیات پودر تالک آرایشی بهداشتی

پودر تالک استریل از نظر نحوه تشكيل و انواع تالک يك كاني ثانويه است كه از دگرساني سنگهاي اولترامافيك و يا دگرگوني سنگهاي رسوبي غني از منيزيم نظير دولوميتها، مارنها. آهكهاي دولوميتي وشيل هاي غني از منيزيم حاصل مي‌شود.

تالكي كه در صنعت بكار مي‌رود از نظر كاني شناسي علاوه بر كاني تالك، شامل طيف وسيعي از كانيها مي‌شود نظير: پيروفيليت، سرپانتين، آنتوفيليت، كلريت، ترموليت و آكتينوليت، از طرف ديگر خود كاني تالك به توجه به تركيب كاني شناسي، شكل ظاهري، درجه خلوص و كاربرد آن در صنعت، انواع متفاوتي دارد مانند: استئاتيت، سنگ صابون، پات استون، رنسلائريت، گچ خياطي، لاوا، تالك مخلوط، تالك رشته‌اي و تالك نرم – ورقه‌اي می باشد.

نمونه ناخالص توده‌اي تالك يا سنگ صابوني است. معمولا رنگ آن متمايل به خاكستري، سبز تيره، خاكستري آهني يا سياه متمايل به خاكستري مي‌باشد.کاني تالک به ندرت در طبيعت به صورت خالص و عمدتاً در سنگهاي دگرگوني يافت مي شود که در شرايط مناسب در دگرگوني مجاورتي نوع متاسوماتيزم و دگرگوني ناحيه اي تشكيل مي شود و يا از دگرساني گرمابي سنگهاي آذرين می باشد.

کیفیت پودر تالک آرایشی بهداشتی

کیفیت پودر تالک آرایشی بهداشتی

پودر تالک دارویی بسیار کاربردی و ویژه است، تاثیر پودر تالک روی پوست بسیار جالب توجه و منحصر به فرد است، پودر تالک از نوعی ماده معدنی به نام تالک تولید می‌شود که از چشمه‌های معدنی استخراج می‌شود، این ماده معدنی طبیعی را می‌توان در سنگ های دگرگون نیز پیدا کرد، این پودر در جهان شناخته شده می باشد، رطوبت را به خوبی جذب کرده و باعث کاهش زبری پوست می شود، پوست را خشک نگه داشته و مانع از کهیرزدن آن می شود.

پودر به رنگ سبز، سفید، بی رنگ و خاکستری موجود است، خاصیت تقویت کنندگی برای پوست دارد و باعث سلامت و شادابی پوست می‌شود، بهترین ماده برای از بین بردن انواع بیماری های پوستی مانند جوش و آکنه می باشد، زیرا اثر ضدعفونی کننده دارد و می‌تواند انواع مواد آلوده و چربی را از روی پوست پاک کند.

این پودر برای از بین بردن لکه های مختلف بسیار کاربردی عمل کرده و می توان آن را نوعی ضد آفتاب طبیعی دانست، بنابراین بهترین پودر برای تولید انواع وسایل و لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع کرم، صابون، لوسیون، شامپو و محصولات مختلف است.

پودر از ابتلا به انواع عفونت جلوگیری می کند، حساسیت پوست را بسیار کاهش داده و می تواند بوهای بد را از بین ببرد، باعث روشن کردن پوست می شود، برای تولید لوازم آرایشی چون رژگونه، رژلب، مداد چشم، براق کننده های بدن، سرمه چشم، سایه چشم و دیگر ابزارهای آرایشی بسیار استفاده می‌شود.

کاربرد پودر تالک آرایشی بهداشتی

کاربرد پودر تالک آرایشی بهداشتی

پودر تالک صنعتی در صنعت تولید مواد غذایی نیز بسیار استفاده می شود و کاربرد دیگر این پودر در صنعت ساخت انواع دارو می باشد، از آن به عنوان روان کننده دستگاه های حرکتی استفاده می کنند، برای تولید انواع قرص ها به کار می‌ رود، از آن برای تولید شامپوهای مخصوص موی چرب استفاده می کنند، پودر تالک برای تولید پودر بچه بسیار به کار می رود.

پودر از پخش شدن لاک ناخن جلوگیری می کند، خاصیت جذب چربی بالایی دارد و برای رفع چربی پوست سر بسیار به کار می رود، حالت نرم و ابریشمی داشته و ماندگاری و پایداری لوازم آرایش را روی پوست بسیار بالا می برد، خاصیت ضد آب دارد و عرق پوست را جذب می‌کند، می‌تواند به خوبی منافذ باز پوست را بسته و دارای دانه های سفید رنگی بوده که به پوست چسبیده و پوست را یکدست و صاف می کنند.

در صنعت کاغذ سازی و تولید انواع سرامیک نیز استفاده زیادی دارد، میتوان پودر را برای شستشوی مو بدون آب استفاده کرد و آن را روی مو پاشیده سپس آن را شانه کنید، موها را بسیار تمیز و براق می کند، باعث جلوگیری از ساییدگی پوست می شود، در انواع مش و رنگ ها از پودر تالک بهره می برند، به عنوان افزودنی سیمان نیز به کار گرفته می شود.

خرید پودر تالک آرایشی بهداشتی

خرید پودر تالک آرایشی بهداشتی

برای خرید پودر تالک آرایشی قبل از هر چیزی کیفیت و کارایی محصول باید مد نظر قرار گیرد، بسته بندی و نرخ محصول نیز برای غالب خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد، این مرکز بهترین پودر درجه یک و مورد تایید را با بسته بندی های تجاری عرضه کرده و نازل ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می‌ کند که از این طریق می توان بهترین محصول صادراتی را با قیمت های باور نکردنی خریداری کرد، قیمت خرید پودر تالک میکرونیزه صنعتی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • نوع بسته بندی و حجم های تعیین شده
  • کیفیت آن
  • برند تولیدی
  • وارداتی و صادراتی بودن محصول
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات بازار

این مرکز بهترین پودر تالک تولید ایران را به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی های مختلف خود یا فروشگاه های اینترنتی و آنلاین عرضه می کند که می توان با صرفه جویی بسیار در هزینه ها بهترین پودر تالک ریشه زایی و پودر تالک آرایشی را تضمینی با قیمت کم خریداری کرد.

خرید و عرضه مستقیم قیمت باورنکردنی پودر تالک خالص و صادرات پودر تالک با کیفیت عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار مناسب در سراسر جهان در حال انجام می باشد. تولید کننده این محصول با توجه به هزینه های تولید قیمت بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است.

کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای بین المللی و وارداتی محسوب می شود. قیمت پودر تالک صنعتی باکیفیت بسیار مناسب بوده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی دارد. با فروش مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد. تعادل در بازار تثبیت شده و افزایش کاذب قیمت از بین می رود.

این تولیدات به بسیاری از کشور ها صادرات شده و در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند. به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین محصولات با هزینه بسیار کمی می توانید به صورت مستقیم مراکز پخش پودر تالک مورد نظر خود را سفارش دهید.